El Libro del Día: 2014-08-31
Titulo: Beginning WebGL for HTML5
Autor: Brian Danchilla
Editorial: Apress
Nro Paginas: 348
Capítulos:
Chapter 1: Setting the Scene
Chapter 2: Shaders 101
Chapter 3: Textures and Lighting
Chapter 4: Increasing Realism
Chapter 5: Physics
Chapter 6: Fractals, Height Maps, and Particle Systems
Chapter 7: Three.js Framework
Chapter 8: Productivity Tools
Chapter 9: Debugging and Performance
Chapter 10: Effects, Tips, and Tricks
Afterword: The Future of WebGL
Appendix A: Essential HTML5 and JavaScript
Appendix B: Graphics Refresher
Appendix C: WebGL Spec. Odds and Ends
Appendix D: Additional Resources
Descarga:
Beginning_WebGL_HTML5
Blog de Luis Dueñas dedicado a la difusión del Desarrollo en Microsoft .NET, Visual Studio, WinForms, WebForms, MVC, ASP .NET, jQuery, AJAX, HTML5, JavaScript, Móviles, etc. Encontrarás Libros, Demos, Artículos Técnicos, Entrenamiento.
domingo, 31 de agosto de 2014
El Libro del Día: Beginning WebGL for HTML5
Etiquetas:
Apress,
Brian Danchilla,
Debugging,
Effects,
Fractals,
Graphics,
HTML5,
Javascript,
Libros,
Lighting,
Maps,
Particle Systems,
Performance,
Physics,
Shaders,
Textures,
Three.js,
Tips & Tricks,
Tools,
WebGL
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
Muchas gracias profe por el libro
ResponderBorrar