El Libro del Día: 2016-12-26
Titulo: WebGL Programming Guide
Autor: Kouichi Matsuda, Rodger Lea
Editorial: Addison Wesley
Nro Paginas: 544
Capítulos:
1. Overview of WebGL
2. Your First Step with WebGL
3. Drawing and Transforming Triangles
4. More Transformations and Basic Animation
5. Using Colors and Texture Images
6. The OpenGL ES Shading Language (GLSL ES)
7. Toward the 3D World
8. Lighting Objects
9. Hierarchical Objects
10. Advanced Techniques
Anexos:
A. No Need to Swap Buffers in WebGL
B. Built-in Functions of GLSL ES 1.0
C. Projection Matrices
D. WebGL/OpenGL: Left or Right Handed
E. The Inverse Transpose Matrix
F. Load Shader Programs from Files
G. World Coordinate System Versus Local Coordinate System
H. Web Browser Settings for WebGL
Descarga:
WebGL_Programming_Guide
Blog de Luis Dueñas dedicado a la difusión del Desarrollo en Microsoft .NET, Visual Studio, WinForms, WebForms, MVC, ASP .NET, jQuery, AJAX, HTML5, JavaScript, Móviles, etc. Encontrarás Libros, Demos, Artículos Técnicos, Entrenamiento.
lunes, 26 de diciembre de 2016
El Libro del Día: WebGL Programming Guide
Etiquetas:
3D World,
Addison Wesley,
Animations,
Colors,
Drawing,
Hierarchical,
Kouichi Matsuda,
Libros,
Lighting,
Matrices,
Objects,
OpenGL,
Programming Guide,
Rodger Lea,
Texture Images,
Transformations,
Triangles,
WebGL
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
Me sople todos los ejercicios de ese libro... jodidamente brutal.
ResponderBorrarGracias